❤ پـیـونـدی از نـوع مـحـبـت ❤

❤ پـیـونـدی از نـوع مـحـبـت ❤
وبلاگ دو تا جوون عاشق ... آره عاشق همیم ولی یه جور عشق خاص ... خیلیم همیدیگه رو دوس داریم
درباره وبلاگ

S_به وبلاگ من و عزیز ترین عزیز دنیا... داداشی عزیز تر از جونم خوش اومدی . . . P_آره راس میگه ولی عزیزترین عزیز دنیا خودشه بچه ها ........ S_باز این پویا لوس شد... بگذریم ... من ساحل هستم متولد فروردین 1372 بوشهر P_و منم پویا هستم متولد بهمن 1373 مازندران ..... S_همین دیگه..........P_چیچیو همین دیگه!!! بزار داریم حرف میزنیم ها ... S_پویا میزنمتا!!!............ p_هه باشه ...
نويسندگان
امکانات وب

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 182
بازدید کل : 10920
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 97
تعداد آنلاین : 1



بزن ♫ بعدی عزیز من ►◄







 شیـــــــــــــــــــــــــطون

 الهی الان قلب کوچولوش تند تند میزنه

 داداشی کچلو شکمو خودتی مطمئنم اینو ببینی بهم میگی شکمو

 بابا جرأت

چیزی که توو آبادان یه امر عادیه

  چه دل خونی داشته طرف

 خیلی حرفا میشه بنویسما ولی میزارم قضاوت خودتون

  چی چی میشه گفت

دوقلوهای انگلیسی سفید و سیاه

برادران غیرتی

این قسمت زنگ تفریح هستش هر چی دوس داشتین بگید بنویسم

 هی خدا

به این میگن سینما

و تو چه می دانی به آغوش گرفتن فرزند را؟؟؟؟

  ها؟

  پری دریایی دیده بودین

 بعضیا از این کوچولو یاد بگیرن

 خوشمله خو

 اونایی که فیلم چهارشنبه سوری رو دیدن برا یه بار دیگه اول فیلم

  جدایی نادر از سیمین رو ببینن. بابا ایــــــــــــــــــول.پایان برداشت باز

  فیلم چهارشنبه سوری رو وصل کرده به جدایی نادر از سیمین

  البته من بلد نیستم سینمایی نقد کنم امیدوارم منظورمو تونسته

  باشم برسونم.

 برا 30 ثانیه به ستاره قرمز رنگ روی بینی این دختر خیره بشین

  بعد نگاه دیوار کنید یا رو یه برگ سفید کاغذ پشت سر هم پلک بزنید

 جالبه امتحان کنید

 آدم می مونه چی بگه بخدا

 ..............

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نیلوفر
ساعت14:21---14 مرداد 1391
وبلاگت محشره ساحل جونم موفق باشی

seeyd
ساعت15:56---26 تير 1391
وبت عالی عالیپاسخ:باشه دادا ش

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 23 تير 1391برچسب:, ] [ 21:26 ] [ سـا حـل ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

قالب بلاگفا حافظ پارس خودرو